19 Kasım 2017 Pazar

İŞ'e başlıyorum..!

Geçen gün size bahsetmiştim ,  yine bahsedeceğim , tekrar anlatmazsam içimde kalır ☺

Eylül'ün sonlarına doğru ... holding beni aradı ( tv'ler de hep görürdüm, bilmem ne holding diye ve hep bir holding de çalışma hevesim vardı ) beni iş görüşmesine çağırdılar yer Avrupa yakasında olduğundan aslında pek bir muallakta kaldım ama adı sanı duyulmuş bir yerdi bu yüzden gitmek istedim.Sabah Serhat işe gitmek için hazır Maslak'a geçecekken beni de bırakır dedim ona göre bir saat ayarladım Serhat beni 4 Levent'te bıraktı sadece bir 10 dakika yürüdüm.


 Firmanın içine girdiğimde aşık oldum çok güzel bir yer , çok güzel dizayn edilmiş , hatta bir alışveriş merkezine çok benziyor (hatta o avm'ye gittiğimde orayı çok beğenmiştim zaten aynı kişiye ait☺) İki yerde çalıştım , çalıştığım firmaların adını hiç belirtmedim neden bilmiyorum , şimdi de belirtmiyorum ama ipucu veriyorum ☺ 

İki kişi olarak görüşme yaptık bana en geç iki hafta içerisinde geri dönüşün olacağını eğer dönüş yapmazsak kendileriyle iletişime geçebileceklerini ilettiler. Olumlu geçmişti benim gözümde diye düşündüm belki İngilizce'den kaybederim dedim ama telefonda arayan kişinin kiminle görüşmek istediğini az çok anlıyorum , en kötü birine sorarım zaten iki kişi bu işi yapıyormuş bir üçüncüyü arıyorlardı.


Aradan neredeyse 1 ay geçmişti aramamışlardı , zaten ben de o dönem başka bir iş görüşmesine gitmiştim hatta buraya da yazmıştım" çalışmama kararı aldım en azından şimdilik"diye çocuk meselelerinden o kadar sıkılmıştım ki çalışmıcam demiştim ve gerçekten hiçbir ilana bakmıyordum sonra beni buradan tekrar aradılar " Yağmur hanım iki ay önce görüşmüştük , ilanı dondurmuştuk bir süreliğine , o bölümün yer değişikliğini yaptık sonrasında başlatmak istedik yarın gelebilir misiniz " dediler benim de ertesi gün işim vardı , araya da hafta sonu girdiği için beni 14 Kasım Salı gününe çağırdılar . Yine Serhat bıraktı beni , uzun bir süre oda da bekledim bir bey ile bir hanımefendi geldi onlarla görüştüm , sonra benim bağlı olacağım bayan geldi onla görüştüm , bana çalışma yapılacak yeri gezdirdi (küçük bir oda da sadece üç kişiyiz bu çok güzel), servis güzergahına baktık sonra ben çıktım . Ertesi güne bana kişilik testi yolladılar onu yaptım . Bir sonra ki gün arandım " Referansınızı arayabilir miyiz " diye bende " olur " dedim referans verdiğim kişiyi aramışlar sonra bana tekrar döndüklerinde " Sizin için çok olumlu şeyler duyduk" dedi bende içimden " ee herhalde o kadar yıl çalıştım bana haksızlık yaptılar ama yine de terbiyemi bozmadım hiçbir zaman " dedim. Telefonda maaş şartları v.s. her şeyi söyledi bende "akşam eşimle görüşeyim sizi yarına arayım " dedim.

Sonuç bir sonra ki gün kabul ettim. Çok fazla evrak istediler , bu yüzden bu haftaya yetişmeyeceğini düşünerek 27 Kasım'da işe başlama kararı aldık hem iyi oldu araya böyle bir hafta girince en azından son günlerim diye rahat rahat vakit geçiririm damdan düşer gibi işe başlamak sıkıntı oluyor ☺

Şartlara gelecek olursak; Benim form da belirttiğim rakamdan biraz daha yüksek veriyorlar yani asgari ücretle çalışmayacağım (ki asgari ücret yazmamıştım başvuru formuna da büyük firma herhalde asgari ücret verecek değil dedim rakamı birazcık yüksek tuttum) asgari ücretten biraz daha fazlasını alacağım hatta Şubat ayında yeni bir zam olacakmış , özel sağlık sigortası , ferdi kaza sigortası , uzak lokasyonlar için servis , yemek firmanın içinde yenilecekmiş ve onların bünyesinde olan bir firmanın telefonunu hediye ediyorlarmış bu telefon hediye etme işini sevdim hoş ben İphone kullanıyorum ve kullanmaya da devam ederim diye düşünüyorum eğer satabilirsem verilen telefonu satıp üzerine alırım en kötü onu Anneme hediye ederim . Mesai 08:00-17:30. Benim için tek kötü yanı sabah çok erken alacak olması ve servis için bayağı bir yürüyecek olmam tek sıkıntı bu işte. İn cin top oynuyor o saatte ve korkuyorum oturduğum yer evet çok merkezi bir yer ama o saatte inanılmaz sessiz sakin oluyor bir de bu çevrenin insanı pek tekin gelmiyor bana yani zamanında burada meşhur bir sapık bile vardı . İşte bakalım ilk zamanlar biraz bir deneyeyim sonra ki duruma göre bakarız Serhat'a söyledim karşıya taşınalım diye ama oralı olmuyor ki oysa onun işi de karşı da.

Hayallerim için biraz sabretmek zorundayım mesela en büyük hayallerimden biri ;



Bu evden taşınıp güzel bir eve çıkmak . 

Rutubetli bir ev , ısıtmasında problem var , en kısıkta yakıp gereğinden fazla ödediğim kombi faturasını unutamıyorum hani ısınırsın ödersin , milletin evinde ( yeni bina ) çocuk var , yaşlısı var açıyor kombiyi , yine de bizim eve geldiği gibi gelmiyor geçen gün arkadaşıma gittim yeni binada oturuyor evinde çocukta var en fazla geçen kış 250 tl ödedim diyor ben geçen sene 230 tl ödedim ısınamadım yemin ederim ki. Isınsam gam yemicem . Yeni binaların böyle sorunları olmuyor ısınması çok iyi hem üstte ve altta da oturan varsa sen ara katta kalıyorsan yaşadın . Serhat en azından bunu okeyledi ☺


İphone serisi bir telefon.

Dokumatik'e ilk İphone'la alıştım bir de seviyorum İphone'u galiba bu marka bir telefon alırım diye düşünüyorum tabi son çıkan modellerini alamam ama 6 ve 6 plus alabilirim.Şu an ki telefonum bozuk. Eskiden kamera + ekran donuyordu kamerasını yaptırdım hatta ekranını da yaptırmıştım ama ekran aynı problemi verince gittim eski ekranımı taktırdım sadece kamerası kaldı en azından kamera bir şekilde işe yarıyor. 


Saçımı boyatmak.

Fotoğrafı görsel amaçlı ekledim bu şekilde yaptıracağım ombre bende güzel durmayacaktır ☺ Onun için teyzemin kuaförüne gideceğim ama kafaya koydum ombre yaptıracağım sadece biraz daha zaman geçsin istiyorum biraz daha saçım uzasım 2-3 sonra belki yaptırırım.



Aslında daha bir sürü yapacağım şey var özellikle alışveriş yapacağım çünkü burada herkes klasik giyiniyor en basiti babet bile giyilmiyormuş ona göre alışveriş yapacağım ☺ Yüklediğim fotoğrafta ki gibi bir ayakkabıya ihtiyacım var , topuklu ayakkabıyla ben yürüyemem aşağı in yukarı çıkıp yemek ye beni yorar topuklu , en iyisi bu tarz klasik bir ayakkabı ☺

Bakalım hayırlısı olsun diyorum şimdiden çok hayallere kapılmak istemiyorum yapılacak işten yana sıkıntım yok sıkıntı sabah gidişim akşam da 19:00'dan önce gelemeyeceğimi biliyorum .

Dualarınızı eksik etmeyin ☺

Saygılar..

12 yorum:

  1. hayırlı olsun.Sizin adınıza sevindim .İnşallah işinizde mutlu olurunuz.

    YanıtlaSil
  2. bu iş yerinde uzun soluklu olacağınıza inandığınız an eşinizi de ikna edip karşıya taşının . hayırlı olsun tekrar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler . Bakalım benim de niyetim karşıya taşınmak hem ilerisi de düşünmek lazım. Bi an önce bu evden taşınayım da :) daha da birşey en azından şimdilik istemiyorum .

      Sil
  3. Tebrikleeeeer ^_^
    Her şey gönlünce olsun yağmurcummmm :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm hayırlısı olsun herşeyin beklemedeyim :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun canım yeni işin ve isteklerinin bir an önce gerçekleşmesi dileğiyle. :)

    YanıtlaSil
  5. Sizin yazılarınızı okuya okuya bende blog açmaya karar verdim ve yeni başladım bu yüzden çok teşekkür ederim umarım yazmayı hiç bırakmazsınız❤️🌸 ve herşey dilediğinizden daha güzel olur inşallah🌼❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir yorum böyle , çok çok mutlu oldum , biraz da utandım ☺️ Umarım bende yazmayı bırakmam seviyorum blog yazmayı ama bazen iş güç zor oluyor :) Bende hemen geliyorum bloguna :)

      Sil
  6. Isınma, inanın yeni binada da sorun olabiliyor. Bizim bina 4 yıllık. Mantolaması yapılmış. Geçen kış çok sert geçti. Bizim faturalar 300'ün altında gelemedi hatta o yoğun kar döneminde miktarı net hatırlamıyorum 400 küsür ödedik. Evde çocuk da var hiç ısınamadık. Hayatımda ilk defa yün yorganla örtündüm.Gündüz kalın hırka ve battaniyesiz bazen de sıcak su torbasız oturamadım. Her ay hasta olduk. Malesef doğalgaz pahalı bence..Rutubet olayını da sonuna kadar yaşadık. Üstelik kira değil kredi çekip aldığımız bir ev..Satsak satamıyoruz taşınsak taşınamıyoruz. Yeni bina olunca sorun bitmiyor bence ev çok iyi güneş almalı..300' ün altında ödeyenlerin de genel olarak iyi ısındığını sanmıyorum. Sadece tasarruf yapıyor olabilirler.. Bir de alt katımızdaki aile petek hiç yakmadı onların altı çok yakıyor diye...Bizde bunun da etkisi oldu...Neyse yani etken fazla ama müteahhit yapımı evlere dikkat etmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün eşimin arkadaşının evine gittim eski bina da oturuyor ara kat da kalıyor daire . Alt üst yanıyor onlar kombiyi yakmamış o kadar sıcak ki evde tişörtle geziyorlardı. Güneş gören bi evmiş ama dediğim gibi yeni binalar eskilere göre biraz da olsa avantajlı oluyor . Mantoloma sonradan yapılmadığı için , ilk bina yapılırken yapıldığı için avantajı biraz daha fazla . Bizim mantoloma var hala buz gibi . Olmasa merak ediyorum ev kutup gibi olurdu :)

      Sil

Share