15 Kasım 2017 Çarşamba

Neler oluyor hayatta :)

 Kasım'ın ortasına da geldik Allah'ım bir an önce mart ayı gelsin , bahar gelsin☺ Bu aralar ev işlerinden arta kalan zamanlarda ders çalışıyorum.

2 ay önce ünlü bir holding firmasından aramışlardı beni iş görüşmesine gittim yer neresi : 4.Levent . Eşim de Maslak'ta çalıştığı için gitmeden önce beni bıraktı bende bir 10 dakika yürüdüm gitmek istediğim yere vardım. Anam herkes şıkır şıkır topuklu ayakkabılar , şık elbiseler bir an kendime baktım motorla gitmemiş olsaydım yanıma yedek ayakkabı olarak topuklu alacaktım ama motorla gittim bir de bunun 3 vesaitle dönüşü vardı. Malum bilmeyenler için söyleyeyim ben Anadolu yakasında oturuyorum gittiğim yer Avrupa yakasında.

Bu arada ben başvuru yapmamıştım , santral operatörü olarak onlar taratmış bulmuş demek ki çünkü ben karşı da olduğunu bile bile başvuru yapmamıştım. Sonra aradan 2 ay geçti bende dedim ki içimden " Herhalde buldular oysa bayağı olumluydu " ne oldu dersiniz beni geçen hafta aradılar tekrar çağırdılar ben müsait olmadığım için dün gittim. Neredeyse iki saatin sonunda oradan ayrıldım. Çalışma yapacağım yeri gezdirdiler , servis güzergahına falan baktık. Normal şartlarda eğer ki bilindik bir holding firması olmasa gitmezdim ama biliyordum şartları da iyidir dedim gittim.

Şartları aslında iyi , istediğim maaşı forma doldurduğumda bana " istediğinizi karşılıyoruz yalnız son aşama da eğer biz sizi kabul edersek teklif olarak sunacağız " dedi yani maaşı bilmiyorum. Servis var,yemek oradanmış, holding zaten çok güzel, mesai 08:00-17:30 , hafta sonu yok ama tek sıkıntı ben Ümraniye'de oturuyorum ve beni servis 06:30'da alacaktır o da benim ana caddemden değil biraz daha yürümek gerekebilir sabah zaten o saatlerde karanlık oluyor bir de Ümraniye'den gideceğim , korkuyorum bilmiyorum daha kesin dönmediler eğer Avrupa yakasında o civarlarda bir yerde otursak o zaman bu işi asla kaçırmam bakalım dün mailime kişilik testi yolladılar onu doldurdum bekliyorum ilerleyen zamanlarda haberdar ederim sizi.


Çiko ( Mavi ) ve Çakıl ( Yeşil ) ailesi :)

 Benim ölen biricik kuşum Trump'tan sonra hiçbirine bağlanamadım.Benim oğlum keşke ölmeseydi o resmen kuş kılığına girmiş bir bebekti. İnsan gibiydi .Serhat eve gelirdi parmağına alırdı " ne yaptın bugün anlat "derdi o da ötmeye başlardı bide hiç üzmezdi beni dışarı çıkar iki tur atar sonra onun için yaptığımız tüneğe gelir orada uyurdu Trump'ın tek kötü huyu yemeklerin içine dalmasıydı ☺Bütün yemeklerimin tadına baktı diyebilirim Serhat'a kızıyordum " ya şunu biz yemek yedikten sonra çıkart ağzı yanacak hem bir zararı olacak şimdi " diye.Ah ah keşke hala yaşıyor olsaydı da yemeklerimin içine dalsaydı işin ilginci Serhat'ta Trump'tan sonra hiçbir kuşu onun gibi sevmedi , hiçbiriyle onunla ilgilendiği gibi ilgilenmedi.Baktım Serhat'ta pek ilgilenmiyor, evde inanılmaz ses oluyor , bir de pislikleri derken en son satmaya karar verdik ve sattık sadece Çiko ve Çakıl kaldı onlar eşli ve yumurtalı kuş olduğu için onları bıraktık.

İlk doğumu yukarıda ki fotoğrafta . 
Çiko'nun önünde duran , gri olan Dolu , onun arkasında ki mavi olan Temmuz . Sattık onları :(



Aradan 2 ay geçti yine yumurtladı maşallah bu sefer 4 tane iki tanesini sattık geriye bu ikisi kaldı sarı olan 1 numara yeşil olan 4 numara.. 4 numara aynı anasının renkleri ☺ Teyzem'e vereceğiz bunları , bu yüzden bunları satmadık.

Şimdi Çakıl yine 3 tane yumurtladı bir 15-16 güne kadar doğum yapacak inşallah , tabii içi boş çıkmazsa. Çünkü ilkinde de 3 tane vardı 1 i boş çıktı , ikincisinde 5 tane vardı 1 i yine boş çıktı şimdi bakalım ne olacak ama şunu anladım ki ev çok sessizleşti , satarken çok üzüldüm içim acıdı ama onların pisliği onların her telden ötüşleri televizyon bile izleyemez olmuştuk başka odaya da alamıyorum diğer küçük odam çok soğuk oluyor kıyamıyorum da üşürler diye ☺

Çok tuhaf bir duygu biliyor musunuz yani onlarda bile annelik farklı şu an mesela yuvalıktan Anne sadece tuvaletini yapmak için çıkıyor çünkü yumurtalarını ısıtıyor onlar doğduktan sonra (inanılmaz çirkin oluyorlar ) tüysüz falan oluyor onları altına alıp ısıtıyor , ağlıyorlar hemen baba da içeri girip anneye kusuyor anne bebeklerine kusuyor ( bu şekilde bir beslenme tarzları var ) bazen anne depresyona giriyor bakmıyor , baba gidiyor çocuklarını besliyor. Ağlama sesini duyduğu anda babanın içeri bir atlaması var çok tuhaf ya belgesel gibi ☺



Artık ölsem de gam yemek falan dermişim ama 1.5 yıllık evliyiz ilk defa kocamın elinden Türk kahvesi içtim☺

10 kasım ' da ( bugünün tarihini unutmam imkansız) Şevkat Yerimdar'ı izliyorduk orada Türk Kahvesi içiyorlardı canım bir anda çekti gün içerisinde sütlü kahve yaparım kendime sütlü kahveyi daha çok seviyorum ama bir an Türk kahvesi çekti canım "  hadi bana kahve yap aşkım " dedim kalktı mutfağa ben de ardından gittim çünkü mutfağa hiç girmediği için ne nerede bilemez bir de ben şeker kullanmıyorum bu gider iki üç tane şeker atar diye başında durdum . "1 tane at şeker "dedim . " Sen git içeri " dedi gittim beklemeye başladım geldiğinde yanına bisküvi koymuş bir de köpüksüz yapmış getirmiş " Nerede bunun köpüğü " dedim " Köpürmedi ki " demez mi ay ne güldüm ya neyse tadı iyiydi şaşırttı beni . Bir kahvenin 40 yıl hatırı var derler ya bizimkisi bir 40 yıl sonra (ölmez sağ kalırsak ) tekrar yapar ☺

Saygılar..

8 yorum:

  1. hadi inşallah hayırlı haberler alırsın:s ben hayvan seviyorum ama uzaktan evde bir erkek var zaten yeter diyorum :D açıkçası kedi köpek hem çok zor hem eşim korkuyor kuşa hiç evcil hayvan gözüyle bakmadım aslında bi de keşke hepsi özgür olsa kimse vurmasa ama nerdeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke hayvanlara hiç eziyet edilmese köpeklere kedilere kuşlara başka diğer tüm canlılara :( Bende istemiyordum ilk başlarda kuş sonra ilk kuşumuzu aldık o da o kadar çok sevdirdi ki kendini çocuğumuz gibi oldu 8 ay yaşadı sonra öldü çok üzüldüm çok ağladım bu yüzden diğerlerine hiç bağlanmadım sonra acısı çok büyük oluyor :(

      Sil
  2. benim de vardı ilk kuşum cafer maviş kuzum:( o ölünce başka kuş istemem dedim sonra bizim muhittin geldi sıpa oda tüm yemeklerin tadına bakmazsa içi rahat etmiyor sıpanın:)) Şimdi bir yaşına girdi kendisi kız ama isimi muhittin :))...Dilerim her şey güzel gönlünce olur Eşinle de daha nice güzel kahveler içmen dileğiyle sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bizde bizim oğlan ölmeden önce almıştık bu eşli kuşu yoksa aldırmazdım ben bir daha çünkü bizimki ölünce ben çok kötü oldum çok ağladım bir kaç gün kendime gelemedim bir de 8 ay yaşadı bizle :(
      İnşallah daha nice kahve içmek nasip olur kocamın elinden :) artık bir daha ki ne zaman olur bilmiyorum bekliyorum :)

      Sil
  3. Bizim evde de bir kuş ve kedi var. Ben 3 ay sonra kendi evime çıkınca kuşu alacağım. Çünkü bizim kedi avcıymış ve yalanıp duruyor kuşa bakıp. :D Ben arkadaş olurlar sanıp heveslenmiştim. Kediye diyorum yapma o senin ablan. Sevgiden yemeden onları ayırmak lazım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen arkadaş oldukları da oluyor :) eşim de kedi alalım demişti bana ben kabul etmedim kuşları yer diye :) hayvan sevgisi güzel birşey ama evim müsait olsa köpek istiyorum ben :)

      Sil
  4. Hadi inşallah hakkında hayırlısı kuzucummmm ya şöyle gönlünce olsun he rşey ve rahatla kuzum :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım benim :) herşeyin hayırlısı ..

      Sil

Share