31 Aralık 2017 Pazar

Güle Güle 2017 ! Hoş geldin 2018 !


Geçen sene 2016'ya veda ederken 2017'den beklentilerimi yazmıştım onlar şöyleydi ;

*Öncelikle kadın cinayetlerinin durması , terör olaylarına bir son verilmesi ve şehit haberlerinin durdurulmasını istiyorum.Bunu gerçekten canı gönülden istiyorum!  - Maalesef bu hiç bir zaman son bulmadığı gibi gün geçtikçe daha da çoğalıyor :(

* Eşimle bir haber bekliyoruz ha geldi ha gelecek derken üzerinden 6 ay geçti biz hala bekliyoruz umutlarımız da suya düştü artık :(  - Bu da yalan oldu , onunla ilgili post yazmıştım , eşime o zamanlar çalıştığı yerden Antalya'da çalışmak için teklif gelmişti hadi Antalya yalan oldu üstüne 1 sene sonrasında işten çıkartıldı :( sürpriz olmadı bekliyorduk zaten..

*Sağlık , huzur , mutluluk ☺  - Rabbim bunların eksikliğini hiçbir zaman göstermesin..!

* Güzel bir iş. Haftanın 5 günü çalışacağım , mesailere kalmayacağım ,evime yakın olacak v.s. v.s. çok şey istiyorum farkındayım ama Allah büyük umarım gönlüme göre verir ☺- Herhalde beklentilerimin içinde bir bu oldu ☺Hafta sonu çalışmam yok,mesailere kalmıyorum tek sıkıntı evime yakın istemişim ama evime bayağı uzak oldu bir kıta değiştiriyorum ama olsun servisim var buna da şükürler olsun.

* Veeee olmazsa olmaz para para para☺- Rabbim ne dara sokacak kadar az ne de coşacak kadar çok para vermesin.Bu nasıl bir sözdü inanın hatırlamaya çalıştım hatırlayamadım bende böyle kendi çapımda yazdım bir şeyler. Gerçekten de öyle çok şükür iyi kötü idare ediyoruz.

Şimdi bunları yazarken fark ettim ki o zamanlar oturduğum evle ilgili "taşınmak istiyorum" dememişim , ben bu evden en başından beri memnun değildim , aceleyle tutulmuştu ve o zaman ki şartlarda bu kadar uygun bir ev yoktu(kira açısından).. Herhalde hep Antalya'yı düşündüğüm için sabretmişim sonrasında zaten hep memnuniyetsizliğimi dile getirdim ve taşınmak istediğimi blogumda yazdım.

2017'nin benim için özeti : İş ve Ev oldu . İşsizliğimden yakındım, evimden memnun olmamamdan yakındım Rabbim büyük her şeyin bir zamanı var ki zamanla oldu.

Eh bir üzücü olay da minik kuşumun ölmesi oldu :( Yaşasaydı onu bugün alalı tam 1 sene olacaktı :( hala onu çok özlüyorum ..


Peki 2018'den beklentim nedir ?

* 2017'de de olduğu gibi her ne kadar son bulmasa da ben yine de canı gönülden istiyorum kadın cinayetlerinin olmamasını , şehit haberlerinin olmamasını . Askerlerimizi , polislerimizi öldüren teröre de bir dur densin , kadınlarımızı öldüren erkek terörüne de..

* Sağlık , huzur , mutluluk . Allah bunların eksikliğini ne kendimiz için ne de sevdiklerimiz için göstermesin..!

* Serhat'a güzel bir iş . Geçen sene kendim için isterken şimdi eşim için istiyorum.İşsizlik maaşı alsa da bu bizim standartlarımızı yine düşürüyor sonuçta aldığı maaşla , işsizlik maaşı arasında bayağı fark var. Olsun buna da şükür . En azından Serhat'ın yaz gelince DJ'lik işleri olacak. Dişimizi sıkacağımız şurada 3-4 ay. Ramazan öncesinde yavaş yavaş başlar , umarım daha erken başlar şöyle Mart'tan itibaren başlarsa biraz daha iyi olur ..

* Para para para varlığı bir dert yokluğu zarar ☺ Daha demin de belirttiğim gibi dara düşmeyelim , kimseye muhtaç olmayalım bana yeter , milli piyango bileti de almadım doğal olarak gökten para da yağmayacağına göre ☺

* Ve Bebek ☺ Allah herkesin istediği zaman bebeğini kucağına almayı nasip etsin. Nisan'da 2 senelik evli olacağız ama yeni işe girdiğim için bunu 2018'nin sonlarına doğru düşünüyorum hoş planlı bir şey değil sonuçta Allah'ın işi isterim olmaz , istemediğim bir anda olur ama en azından yılın ortası ve sonrasında olursa daha iyi olur valla işten kovarlar mı kovarlar hoş kovsalar bu sebepten yüklü bir tazminat ödemek zorunda kalırlar ama ne bileyim yeni iş , Serhat'ın işsizliği ee sonrasında iş bulup toparlaması , yeni ev ve eski eve göre bütçeyi biraz daha zorlaması..Bu sebeplerden bir süre daha düşünmüyorum ama ne zaman ki isterim inşallah Allah ona göre verir.

Malum iş güç , evi toparlama , yeni evin temizliği v.s. derken kısa bir vakit buldum bende yeni yılınızı kutlayım istedim :)

Herkese mutlu bir yıl diliyorum , umarım  istediğiniz tüm hayallere bu yıl kavuşursunuz ☺
Son bir şey : Seneye görüşürüz😀

Saygılar..

4 yorum:

  1. Mutlu güzel yıllaar❤️ Herşey gönlünüzce gönlümüzce olsun☺️

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar kuzucuuuuum o ladar yoğunum ki özlemişim blogunu okumayııııı. Tüm dileklerin kabul olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da mutlu yıllar canım valla bende senin yazılarını ve yorumlarını çok özledim :)

      Sil

Share